Avantajul by MIR Holiday & Spa: administrarea “fără griji”

Proprietarul locaţiei beneficiază de siguranţa unui profit garantat contractual prin îmbunătăţirea calităţii serviciilor, implementarea unui sistem de raportare transparent şi creşterea valorii de piaţă a businessului său.

Avantaje operaţionale sub brandul by MIR Holiday & Spa:

  • Implementarea de proceduri operaţionale standardizate (SOP);
  • Controlul continuu al calităţii vizând toate activităţile desfăşurate;
  • Sistem unitar de bugetare şi raportare;
  • Forţa de muncă – motivare, mobilitate, recrutare, educaţie, reducere costuri, specializarea personalului prin sistemul propriu autorizat de calificare;
  • Eficientizarea activităţii şi obţinerea de economii de scală prin dezvoltarea sinergiilor în cadrul lanţului (ex. platformă de achiziţii centralizate);
  • Implementarea indicatorilor cheie de performanţă bazaţi pe sisteme de raportare şi BVC pe structură globală, adaptate specificului fiecărei locaţii;
  • Compararea acestor indicatori de performanţă din istoricul şi activitatea curenta cu cei ai altor unităţi din lanţ pentru evidenţiere eventualelor probleme;
  • Protecţie crescută – control intern şi extern.

Avantaje comerciale sub brandul by MIR Holiday & Spa:

  • Creşterea puterii de negociere în relaţie cu tour-operatori, agenţii turism, segmentul corporate, agenţii de turism şi motoare de rezervări online (ex. booking.com);
  • Scăderea comisioanelor intermediarilor prin aderarea la centrala de rezervări a lanţului;
  • Eficienţă crescută prin dezvoltarea de sinergii cu diversele unităţi ale lanţului cu ajutorul planului de marketing şi vânzări global şi a aplicării lui ţinând cont de specificităţile locaţiei;
  • Credibilitate crescută şi notorietate ridicată datorită apartenenţei la brandul lanţului;
  • Implementarea de programe de evaluare a satisfacţiei clientului, campanii client misterios, precum şi a unei serii de programe bazate pe ghidurile de bune practici;
  • Identitate şi promovare unitară prin toate mijloacele aflate la dispoziţia lanţului;
  • Expunere şi vizibilitate pe piaţă prin promovare în mediul on şi off-line mai accesibilă datorită economiilor de scară;
  • Utilizarea unei vaste baze de date proprii de clienţi pe categorii şi segmente diferite (balnear pe afecţiuni, corporate, transit, leisure, SPA, wellness);
  • Exploatarea unui avantaj competitiv major – implementarea tratamentelor şi curelor antiîmbătrânire cu produse Gerovital;
  • Lobby activ la nivel local şi naţional pentru locaţie ca parte din întregul lanţ.

Avantaje financiare al brandul by MIR Holiday & Spa:

  • Creşterea profitului şi a rentabilităţii;
  • Scăderea costurilor – prin avantajele operaţionale;
  • Creşterea veniturilor – prin avantajele comerciale;
  • Facilitarea obţinerii de credite pentru dezvoltare;
  • Diminuarea riscurilor;
  • Plan de investiţii asumat şi stabilit de comun acord;
  • Activitate susţinută de o echipă de profesionişti cu experienţă vastă în turism şi rezultate cuantificabile.

Avantaje competitive ale brandului by MIR Holiday & Spa:

  • Afilierea la o agenţie de turism proprie;
  • Canale de vânzări centralizate, structurate şi dezvoltate atât în ţară cât şi în străinătate;
  • Centru de vânzari cu specialişti 24/7;
  • Suport telefonic şi email 24/7;
  • Suport on-line chat 24/7;
  • Prezenţa consistentă la târguri de specialitate şi la alte manifestări de promovare în ţară şi străinătate;
  • Creşterea valorii proprietăţii – în caz de părăsire a lanţului sau de listare la bursă.